Bij Direct Phone geloven we in de kracht van verbinding. Ieder gesprek verloopt zo persoonlijk mogelijk. Onze telefonisten nemen de tijd om écht te luisteren naar de donateur – ook naar de minder positieve verhalen – en de gepaste vragen te stellen. Ons vertrekpunt is eenvoudig maar oprecht: de donateur moet na een gesprek een warm gevoel overhouden, zelfs al kon hij niet meteen ingaan op een vraag voor (extra) steun.
We registreren de oproepen in onze uitgebreide online applicatie. Als organisatie kan u op aanvraag een gesprek her-beluisteren. Omdat u een opmerking of vraag van een schenker kreeg bijvoorbeeld. Of omdat u wilt zeker zijn dat onze aanpak en de toon van de gesprekken in lijn liggen met de waarden die uw vereniging belangrijk vindt. De resultaten van de campagne kunt u online raadplegen via een dashboard dat dagelijks geactualiseerd wordt.
We bellen met een groot hart naar uw donateurs. Adressen met een telefoonnummer op de Bel-me-niet-meer-lijst worden dagelijks uit onze bestanden gehaald.
Bij Direct Phone staat respect voor iedereen – ongeacht taal, cultuur, oorsprong, seksuele geaardheid of geloof – centraal. Wij geloven dat iedereen positieve eigenschappen en talenten bezit. Wij delen de waarden van onze partnerverenigingen en werken samen aan een gemeenschappelijk doel: de wereld verbeteren. We vinden het ook belangrijk om in onze organisatie eco-vriendelijke producten te gebruiken die afkomstig zijn uit eerlijke handel. We nemen concrete maatregelen om onze ecologische voetafdruk te verkleinen.