Uw donateurs zijn erg belangrijk voor uw vereniging. Want zij geven u de middelen om uw missie te vervullen.
Correct omgaan met hun opmerkingen, vragen en klachten is dan ook prioritair. Maar niet elke vereniging heeft daarvoor het personeel of de tijd. In dat geval neemt Direct Phone op een professionele en donateursvriendelijke manier deze taak van u over.
Dit kan gedurende het hele jaar of tijdens specifieke periodes. Bijvoorbeeld wanneer uw personeelslid van zijn welverdiende vakantie geniet of afwezig is door ziekte, bij grote recruteringscampagnes, enz.
Ongeacht hoe uw donateurs uw organisatie contacteren (per telefoon, brief of e-mail), ons donor care team zorgt voor een correcte, vriendelijke en snelle reactie in uw naam.
Soms gebruiken donateurs het veld ‘mededeling’ bij hun gift om met de vereniging te communiceren. Natuurlijk worden ook deze boodschappen systematisch opgevolgd.
Het donor care team verstuurt op uw vraag ook handgeschreven briefjes en wenskaarten. Naar donateurs die een grote gift doen bijvoorbeeld. Of een verjaardags- of kerstkaartje.
Dankzij Direct Phone wordt donor care échte donor love…
U bent een partnervereniging van DSC en u wilt meer informatie over donor care? Contacteer dan Tine Van Hoecke. Zij beantwoordt met plezier uw vragen.